SuperErouToday pentru a fi super câștigat mâine
Altele

SuperErouToday – super câștigat mâine

În viața de zi cu zi fără să ne dăm seama intrăm în contact cu diverse campanii de promovare a companiilor care încearcă să ne atragă atenția prin diverse metode. Marketing-ul a devenit cea mai importantă armă a unui comerciant, un fel de SupererouToday. De câte ori ai fost atras de un cadou promoțional oferit de o companie? Sau de câte ori ai apreciat un cadou de loialitate?

Exact! Suntem în era consumerismului, fie că ne place sau nu. Ne dorim din ce în ce mai mult, iar piața este plină de oferte. Ce face diferența între ele? Marketing!

Analizând puțin comportamentul cumpărătorilor, ne putem da seama că aceștia sunt atrași de lucruri care șochează, lucruri utile sau de lucrurile făcute altfel. Acum, fiecare om are propriile preferințe. La fel am și eu. Așa că în continuare am să vorbesc despre campanii catchy din perspectiva și experiența mea, metode de marketing care fac o companie #SuperErouToday și cu un super câștig tomorrow.

Cadouri promoționale utile

Oricât de superb ar fi un produs, dacă nu e util, îl dai uitării la un moment dat. La prima mea participare la o olimpiadă națională, luând locul 2, am primit un pachet de la sponsori. Țin minte doar bănuții și un stick. Iar despre stick știu să vă spun multe: a fost de 8 GB, alb, clasic. A fost atât de util pentru mine încât îl țin minte și după 15 ani.

Alte cadouri primite și extrem de apreciate, atât de mine, cât și de familia mea sunt cadourile din programele de loialitate de la compania de vânzări directe cu care lucrez. Sunt produse primite pentru loialitate față de companie, pentru activitate. Am diverse electronice și electrocasnice, toate utile în casă. Sunt cadouri care îmi reamintesc că munca mea este răsplătită și apreciată.

Cadouri promoționale care sunt utile pentru consumatorul câruia te adresezi, dar promovează și compania ta, mi se par cele mai bune investiții. Oamenii tind să uite de cadouri, însă atunci când pot să le folosească zilnic, își vor reaminti de compania ta zilnic.

În această categorie aș încadra diverse cadouri din campaniile Coca-Cola. Sincer, am un set de farfurii transparente pe care le folosim zi de zi. Toată lumea le apreciază. La fel și seturi de pahare. Sau de la Pepsi, am o geantă termoizolantă mică, în care încap 6 doze de suc. E genială în sezonul cald.

Astfel de cadouri te îndeamnă să cumperi produse, să le apreciezi și în același timp le faci reclamă gratuită în fiecare zi. Acestea sunt în opinia mea, cadouri promoționale perfecte.

Cadouri promoționale neinspirate

De câte ori ați primit cadou agendă la începutul anului? Dar un calendar? Eu de zeci de ori. Lucrez la un birou și sunt contabilă. La începutul fiecărui an făceam inventarul cadourilor: 3 agende, 5 calendare de buzunar, 3 calendare mari. Sunt cadouri frumoase și foarte utile, dar când deja ai câte 5 calendare pe birou, nu vezi monitorul. Astfel, nu recomand astfel de cadouri în astfel de context. În schimb, acordarea unor instrumente de scris face parte din categoria opusă; sunt cadouri foarte bune. Scriem în fiecare secundă și sunt indispensabile dintr-un birou. Astfel, intrăm în contact mereu cu ele și ne reamintim de companie.

Un alt cadou neinspirat din privința mea a fost primirea unor brățări din plastic și cu denumirea firmei. Sincer, sunt frumoase, în poze sau când le vezi. Dar sunt extrem de greu de purtat în societate, mai ales că se vede denumirea firmei de la 10 km.

Tocmai de aceaa este foarte important să avem grijă cui ne adresăm atunci când oferim cadouri promoționale. Situația poate fi win-win sau una nefericită. hai să scăpă lumea de cadouri stresante și inutile.

Tu ce ți-ai dori să primești în astfel de campanii?

Articol scris pentru proba 7 – Salvează lumea de cadourile promoționale nașpa! în cadrul competiției Sprin SuperBlog 2020.

Anunțuri publicitare
%d blogeri au apreciat: